Free J Cole x Isaiah Rashad Type Beat – "Lost My Mind"

Free J Cole x Isaiah Rashad Type Beat – "Lost My Mind"

Free J Cole x Isaiah Rashad Type Beat – "Lost My Mind"

Buy Beats Online | UK Drill Beats For Sale | Trap Beats For Sale | Blog



✘ Free Download / Buy Untagged Beat ⇒ https://bsta.rs/65c9264
​✘ Beat Store ⇒ http://yondomusic.com
✘ Contact ⇒ [email protected]
✘ Twitter ⇒ https://twitter.com/yondomusic

✘ Artwork Credit ⇒ Unknow
https://i.pinimg.com/originals/b1/ab/04/b1ab04ba4208335b7e85517ca85d140c.jpg
✘ If the beat has Free in the title, you may use it for non-profit usage only.

Free J Cole Type Beat 2019
Free Isaiah Rashad Type Beat 2019
Free Yondo Type Beat

source

R&B Beats For Sale| Hip Hop Beats For Sale| Buy Beats Online UK

Blog Comments

j’ai perdu mon esprit
entr’desCanettes j’suis caméc’est cramé
desGalères et laCamels
dans l’OCB

Dans l’eau s’est baigner la pluie
doncmétaphore comme camisole
ou bien du bon son la nuit
lors de mes virés les plus folles

j’ai encore le gout dtes lèvres
sur le bout d’macigarette
tu sais_
celuiqu’à sucré la mer

j’ai perdu mon envie
entre lebahut les casinos
les grosses fêtes de parigos

#YONDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO #WOW "Ill be back in 30 minutes!!!" #YONDOdeepBEAT

Love you're tracks man. Thanks for constantly releasing Fire!
Loved this one in particular, and would love if ya checked out what I did with it!
https://soundcloud.com/mnbreedlove/come-now-prod-yondo

i've listened and wrote to dozens of your beats and this is easily amongst my favorites. Great job on this one, your progression and range is really showing and it's dope to see.

Every time I watch the news
A stabbin or a shootin
Or another trash rapper
No wonder the game polluted
I come wit that energy
Like batteries included
Too many back stabbin
I’m more up front
Sitting in my class but I ain’t up front
They wanna see me fail but I ain’t flunk once
I’ve reached the heights not even kites gettin
I’m like the lite that spark the life in em
I’m nice on mics I write different
Living in the present cause I’m quite gifted
That’s why they listen to me
They listen when I speak
I ain’t trippin off a bitch
U can miss me wit the preaching
I got the passion like mr T
I’m a shin my swisher sweet
I ain’t asking for no feed back
I was born in 99 same
price as my weed raps
Know I gotta find my shine
Bring the reach back
Seems like I’m on my grind
By the wallet
Asking can I buy back time
Sold me watches

These dudes act hard
I’m a hard act to follow
Raps cars and bottles

You're not a man if you you've never made a mistake, in life we all regret the chances we didn't take, i try to see but your just a ghost in my memory, couldn't see back then but i saw edventually. I remember all the times when i used to score, buy a half bag & a few days later i would need some more, it was strange used to tell myself when you gonna change? But it took getting sick to finally get it thru my brain, oh the pain then i went down a new path, met a cute girl she me made me forget my past, my parents didnt say it but i knew it that they were glad, when they pissed me off i still spoke nice to mum and dad, and it made me feel good to get up out the hood, friday night at the g watching collingwood, the past stays in the past it never last, i'm so vast rocking sunglasses in the overcast, my face fresh shaved, been to darwin, sydney & adelaide, lay my tiles at work so i get paid, i'm mortar i'm zorba i'm vader i'm vaper, might be a bad boy but i don't forget my creator.

You know it's strange living in the world with the change….. You know its strange yeh
Living in the world with the dissapearing planes….. You know it's strange x 2

Damn this beat so good it eases the pain I feel everyday,
Reminds me of how it feels to smell em flowers in May,

I wake up never understanding why I wake up,
Just to Go back to sleep and wake up again,
to my sisters putting on their make up again,
Something I could never understand,
Why someone would try so hard to be someone their not,
Just to look cute and hot,
Has me questioning what's really the point of life,
Knowing it must be more than having kids and a wife,
And that leads me into start questioning my sanity,
Yelling random words and profanity,
Guess I'm losing my mind,
Guess I already lost it,
Nothing I can do,
Count my days left and not waste it,

Y'all don't worry I'm not actually suicidal. That's just kinda the emotions I get from this song. Let me know of you guys like it. Wrote it in just the 4 minutes of this song. Follow me on insta: @ djwiser1

A cold day it is today
A cold day it is today my name ia shadowed persona and i just wanna say im sick of seein all the hate in a world ran by banks never ran by greats
Sure there were people who changed some of the ways but the way I'm seein it today none of it mattered its still all the same
Mm
I'm also tired of most of the women
Wtf are y'all thinkin not all men are the same your just stuck in your own ways because you had a man who couldn't be tame he was lame put his hands on you and he spit in your face then you went back to him it's your fault you ended up in that place and idrgaf what you have to say that's just how it is yet you still complain but do nothing to change you better hurry before it's too late i knew a girl like you once and now she's lyin in her grave
Damn
One last thing I'm gonna say is even though we all bleed the same racism is still in play and i don't understand it i ponder on it almost everyday yeah
Because i hate the way some humans get treated how would you feel if you couldn't get a job because of your color and all for no reason but i know if you ever call them out on it they'd probably accuse you of treason now tell me
Wtf do you expect a man to do when he is accused of something he didn't do?
Wtf is anyone supposed to do when the world is ran by rich fools thats dont give a fuck about a thing they use the military as a tool and it's upsetting but i bet they think it's cool
Shadowed persona has entered the chat what it do

Beat name and thumbnail is funny asf xD

Lost, found,
no difference for me now and (now) I lost, count
Refill the bag with loud
And then i box, out

lately i just been studying the greats and refining my flow and rhyme scheme… boom baps are great for that

I get alot of my inspiration from you thanks yondo

I’m mumbling telly tubby im off that bubbly

Im drunk again, told her love me, im off that bubbly

My man drinky winky we call him that cus the whiskey
Always off my balance my walk unsteady, im tipsy

This beats being slept on

It's on me. like lunchtime.
angel, please, come back, down.
I need ya. even now.
I need ya there wayy up.

Click the link & check out what we did on one of Yondo's beats 😏🔥
https://youtu.be/LDLO2Y5TjSE

https://youtu.be/LDLO2Y5TjSE

Thats dope song are inspiring me 🎼🎧

Yondo can produce for anyone. 👌🏼🎶

I lost my mind,
man I swear I lost my mind
every time I wanna write
Yeah, I swear I lose my mind
Yeah I gotta lose my mind
every time
blackin out on the rhymes
spittin the sweet
so refined
yeah, I lost my mind

I lost my mind
yeah I swear I lost my mind
people begging to be kind
but they selfish, I'm so tired
of these people, I cannot aspire
I'm so sick and tired
of finding what I find,
man I swear I lost my mind

yeah

I'm walking lines
dipping toes in different tides
trynna find a better path
no commitments/
I'm feeling so inspired
catching lows to feed the fire
sadness feeding cash
now my mind is turning brash
it's a sickness/
a kid looking for business/
I'll risk it/
you gotta cook
if you wanna get a biscuit
it don't fly, like on some disk shit
you gotta make it fit
it's a jigsaw
but it's all a mental shift
it's simple to spit
some dimensional rifts
just get some pencils and shit
and take your time
smoke some fire
put your life on that wire
skip all the drama
on some Empire
bend it back
just relax
nobody cares what you put on tracks
it's all the same
we all come from one thought
that refracts
so I'll plan the attack
with no warning
you all know the signs
I'm shooting flares
keeping darkness in the skies
yeah
if you're never looking forward
then it might be a surprise
a damn shame that/

I lost my mind,
man I swear I lost my mind
every time I wanna write
Yeah, I swear I lose my mind
Yeah I gotta lose my mind
every time
blackin out on the rhymes
spittin the sweet
so refined
yeah, I lost my mind

I lost my mind
yeah I swear I lost my mind
people begging to be kind
but they selfish, I'm so tired
of these people, I cannot aspire
I'm so sick and tired
of finding what I find,
man I swear I lost my mind

Most people focus on the money, not the skill –
Tattin up they faces tryna add to they appeal//
What's this world coming to? Maybe we'll never know –
To each his own life, live my own and gotta let it go//

Dope beat 🔥

Heckin love this beat! Cool if I flow over it and use it?

making a song to it right now, good stuff

Solid beat bro!

I got a iPhone that’s why I can’t get it that way

Hi could someone check my music out and share an opinion ? Thanks a lot

Yando can I get this emailed

Leave a Reply

Related Blogs